De voornaamste functie van het SLA management team is het implementeren en onderhouden van de Service Level Agreements tussen Smals en de lidinstellingen. Zodra deze documenten zijn afgerond, staat het team in voor maandelijkse rapporten om de toepassing van de overeenkomsten en servicenormen voor klanten te controleren.
Als Administrative Officer SLA beheer je, in samenwerking met het team, alle maandelijkse Service Level Agreement rapportages tussen Smals en haar klanten. Hiertoe werk je updates, aanpassingen en opvolging van bestaande SLA-rapporten uit met de verschillende interne teams en creëer je nieuwe rapporten met het team.
Dit houdt onder meer in:
- De nodige informatie verzamelen uit verschillende bronnen binnen Smals;
- Maandelijkse rapporten opstellen op basis van gegevens uit onze verschillende systemen en een duidelijke verantwoording afleggen aan de relevante interne afdelingen, het management en de klanten;
- Deze rapporten opvolgen om ervoor te zorgen dat alle nodige informatie en afspraken op tijd verzameld worden;
- Adhoc vragen van klanten met betrekking tot SLA-rapportage opvolgen.
- Voorstellen formuleren voor het verbeteren van interne procedures en processen.